Ce anvelope sunt testate?
Si anul acesta cei de la Tyrereviews.com au testat si au dat verdictul . Care sunt cele mai bune anvelope de iarna pentru 2022? Iata mai jos detaliile si rezultatele testelor.
Dimeniunea testata este 225/40R18 ,una din cele mai populare si prezente pe masini ca Audi A3 / A4, VW Golf GTI / R, Skoda Octavia/Superb,Ford Mondeo, BMW Seria 1 și Seria 3 și multe alte marci si modele.
Ca întotdeauna, au fost testate unele dintre cele mai bune anvelope de iarnă din Europa Centrală si de Est unde avem un climat mai blând și avem ca referință o anvelopă de vară , astfel încât să puteți vedea diferența dintre anvelopele de iarnă și de vară pe uscat, umed și zăpadă.
La test:
- Bridgestone Blizzak LM005
- Continental WinterContact TS870P
- Dunlop WinterSport 5
- Goodyear UltraGrip Performance +
- GT Radial WinterPro2 Sport
- Hankook Winter i * cept evo 3
- Imperial Snowdragon UHP
- Michelin Pilot Alpin 5
- Nokian SnowProof P
Testare pe ZAPADA
Testarea pe zapada a fost efectuata la centrul NOKIAN din Finlanda in conditii de iarna si zapada abundenta.
Frânarea pe zăpadă a fost din nou condusă de Michelin Pilot Alpin 5, de această dată cu Nokian SnowProof P și Continental WinterContact TS870P pe locurile a doua și a treia, care, de asemenea, s-au potrivit cu rezultatele cercului de zăpadă.
Manipularea pe zapada a completat incredibilele performanțe Michelin , care s-a dovedit din nou cel mai bun în testul important de manipulare pe zapada. Pilotul de teste a a spus că Michelin are „un nivel de aderență excelent, cel mai bun echilibru între față și spate și direcția eficienta. Se simte ca o anvelopă de iarnă nordică. „
Goodyear s-a plasat pe locul al doilea în turul de manipulare pe zapada, la 1,5% în spatele Michelin și a fost descris ca având un echilibru bun cu o bună aderență buna pe puntea față la toate unghiurile de direcție.
Locul al treilea a fost pentru Hankook consecvent, care, ca și anul bun, a avut o aderență excelentă pe puntea față la unghiuri mari de direcție și o punte spate stabilă, iar locul al patrulea Continental .
Ca și în cazul testului de sezon, anvelopa de vară abia a reușit să ajungă în circuit.
Testarea ZGOMOTULUI exterior
Nokian Snowproof P a avut cel mai mic zgomot la test, Michelin și Continental, au avut de asemenea o performanță bună.
Franarea pe UD
Testul a fost facut urmarind o franarea de urgenta pe ud de la 80 km/h la 5 km/h ,iar rezultatele sunt exprimate in metri.
Franarea pe USCAT
S-a testat franarea de urgenta de la 100 KM/h la 5 km/H pe suprafata uscata. Iata mai jos distantele de franare in metri