Anvelope Seal – Alternativa pentru anvelopele run flat

Anvelopele run flat nu au o reputatie tocmai buna in randul soferilor, lucru cauzat de o serie de dezavantaje compativ cu pneurile standard. Printre aceste dezavantaje amintim: rigiditatea crescuta ce determina un nivel mai scazut al confortului la rulare, greutatea mai mare a acestora, lucru ce duce la cresterea consumului de carburant, iar nu in ultimul rand pretul acestora, care este considerabil mai piperat decat in cazul pneurilor standard.

In ultimii ani a fost dezvoltata o alta tehnologie, ca o alternativa pentru anvelopele run flat, si anume tehnologia Seal. Lansata initial de producatorul de anvelope Continental, dezvoltata si untilizata ulterior si de producatorul de anvelope Pirelli, iar la momentul actual tot mai multi producatori de anvelope implementeaza tehnologia Seal. Aceasta consta in existenta unui gel aplicat pe interiorul anvelopei, in zona benzii de rulare, avand rolul de a etansa instant orice fisura aparuta in timpul utilizarii, evitandu-se astfel necesitatea schimbarii anvelopei si a vizitei la vulcanizare. Aceasta tehnologie garanteza auto-repararea anveopei in cazul tuturor avariilor cu un diametru de maximum 5 milimetri. Gelul din interior acopera complet obiectul chiar daca acesta sau daca automobilul isi continua deplasarea. De asemenea, in cazul folosirii normale, anvelopele Seal au exact acelasi comportament si acelasi nivel al performantei precum o anvelopa standard.

Spre deosebire de anvelopele run flat care au structura interioara intarita pentru a putea sustine greutatea masinii atunci cand anvelopa ramane fara presiune, pneurile Seal evita pierderea presiunii, astfel masina fiind sustinuta de aerul din anvelopa, exact pe acelasi principiu de dinaintea avariei. Beneficiind de aceasta tehnologie, sunt acoperite aproximativ 85% din posibilele cauze de pierdere a presinii in anvelopa.

Este aproape necesar ca pneurile run flat sa fie utilizate pe vehicule care detin senzori de monitorizare a presiunii. In caz contrar, anvelopa poate suferi o avarie si pierde presiunea, insa soferul nu va realiza acest lucru si va continua deplasarea atingand limita de kilometri pentru care este asigurata sustinerea masinii si inevitabil va fi nevoie ca soferul sa opreasca. Pneurile Seal pot fi montate fara probleme si pe vehicule care nu sunt dotate cu senzori de monitorizare a presiunii, deoarece acestea nu permit pierderi de presiune, etansarea realizandu-se instant.

Anvelopele Seal sunt inscriptionate pe flanc cu aceasta denumire (Seal Inside – pentru anvelope Pirelli, Conti Seal – pentru anvelope Continental, Sealguard – pentru anvelope Hankook, K-Seal – pentru anvelope Kumho, DuraSeal – pentru anvelope Goodyear etc).

In concluzie putem afirma ca o anvelopa Seal poate fi o varianta demna de luat in calcul pentu cei care nu au roata de rezerva sau pur si simpul pentru soferii care vor sa reduca considerabil riscul penelor de cauciuc si sa scape de efortul schimbarii anvelopei in cazul unei avarii.

Vezi oferta completa de anvelope pe www.e-pneu.ro

Despre autor

E-Pneu

Echipa specialistilor in anvelope de la E-Pneu va poate oferi orice anvelopa din lume (puneti-ne la incercare). Lucram in domeniul anvelopelor de mai mult de 15 ani si in acest timp ne-am dat silinta sa invatam cat mai mult. Ne suspectam a fi printre cei mai buni (tehnic vorbind) la capitolul anvelope pentru turisme,4x4 si camioane. Livram repede(24-48h) si suntem prietenosi in cazul returului sau anularii comenzii. Chiar daca suntem sibieni nu suntem inceti deloc, da deloc.

Nu E-Pneu a inventat roata dar stie totul despre ea.
Colaboram cu peste 44 de producatori de anvelope.
Testam performanta si apoi va oferim cea mai buna selectie de anvelope: Bridgestone, Continental, Dunlop, Goodyear, Michelin, Pirelli, Firestone, Fulda, Kumho, Hankook, Yokohama, General, Vredestein si multe altele.

E-Pneu e deschis NON-STOP.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *