În acest test de anvelope, cei de la Tyrereviews.com testeaza zece dintre cele mai populare anvelope de performanță ultra înaltă de pe piață pentru a afla exact ce anvelopă este cea mai bună.
Există o nouă anvelopă pe piață, Continental SportContact 7, și îmi doream foarte mult să fiu prima persoană care o testează!
Pentru a afla cât de bun este noul Continental, îl voi pune împotriva recent lansatului Bridgestone Potenza Sport, a consacratului, dacă nu chiar în vârstă, Michelin Pilot Sport 4S și Goodyear Eagle F1 SuperSport, plus unele dintre favoritele internetului, Toyo. Proxes Sport A, Kumho Ecsta PS71, Vredestein Ultrac Vorti+, Nankang Sportnex AS-2+, Federal Evolution ST-1 și cel mai ieftin set de anvelope pe care l-am putea cumpăra online pentru această Supra, care este un amestec de Star Performer pentru puntea față și Goodride pentru spatele mai lat!
Ca întotdeauna, mă voi scufunda în profunzime în toate calitățile de performanță ale anvelopelor și, având în vedere clasa de anvelopă, mă voi concentra cu adevărat pe dinamica și plăcerea de condus, așa că până la sfârșitul testului vom ști dacă noul Continental într-adevăr a mutat jocul sau dacă una dintre anvelopele stabilite poate rămâne triumfătoare!
Toyota Supra este echipată cu anvelope față de 255/35 R19 și anvelope spate 275/35 R19.
Circuitul de manevrabilitate uscată este relativ scurt și rapid, iar cu colțurile sale lungi, este un test minunat al aderenței laterale a anvelopelor și vă permite să simțiți cu adevărat modul în care pachetul mașină și anvelope este echilibrat la limită. Toate anvelopele sunt aproape în timp, dar există o diferență destul de mare subiectiv, așa că pregătește-mă să vorbesc din nou prea mult despre anvelope.
Pe ultimul loc a fost, în mod șocant, perechea cu buget mixt. Deși nu este o surpriză, s-ar putea să vi se pară interesant faptul că echilibrul de aderență s-a schimbat total de la testul pe umed, am trecut de la subvirare la supravirare și, Doamne, ce lucru groaznic a fost să conduci. A făcut ca Supra să fie destul de urâtă de condus, cu puntea din față zvâcnindu-se, iar spatele rupând brusc și constant în supravirare, fără a putea controla alunecarea.
Puțin înainte a fost Federal și Nankang. Deși ambele anvelope au avut niveluri similare de aderență, le-au oferit în moduri total diferite. Federal a fost foarte greu de încercat și de condus rapid, avea mult subvirare și dacă încercai să-l echilibrezi cu accelerația, supravirarea era bruscă și bruscă.
Dimpotrivă, cel opt plasat Nankang era ca un cățeluș mare și moale. Direcția a fost doar o sugestie despre unde doriți să mergeți și, odată ce mașina s-a rotit, era mai bine să o conduceți pe accelerație. Dar a fost foarte ușor de alunecat, cu adevărat progresiv și una dintre cele mai distractive anvelope. Oamenii mă întreabă mereu ce anvelopă ar trebui să cumpere dacă vor să învețe să drift – asta este. Nici nu se uzează, l-am folosit pentru turele de filmare în derivă și a rezistat foarte bine. Nu rapid, nu aderență, dar distractiv.
Kumho și Vredestein sunt următoarele două anvelope. Kumho a fost prima anvelopă de până acum în care simțeai că conduci mașina, în loc să gestionezi un fel de situație în mod constant, direcția a fost bună, dar nu grozavă și avea o aderență constantă.
Următorul a fost Vredestein. M-am gândit că mi-ar plăcea asta în timp ce mă încălzeam în drum spre pistă, deoarece direcția se simțea bine, totuși aderența a fost foarte puternică, nu-i plăcea să alunece pe nici una dintre axe și a fost doar puțin de condus. . Păcat, dar acum este o anvelopă veche și probabil gata pentru o actualizare.
Acum suntem în top 4, este foarte aproape! Sunt acoperite cu mai puțin de 1% în timp, dar mai am multe de spus despre diferențele de manipulare.
Michelin Pilot Sport 4S a fost al patrulea. Dacă ați vizionat vreunul dintre videoclipurile mele anterioare, veți ști că cred că această anvelopă renunță puțin prea mult la manevrabilitate pe uscat în încercarea sa de a fi o anvelopă pentru toată lumea, iar eu mă țin de asta. Ca întotdeauna la Michelin, aderența este fantastică, este foarte puternică la frâne, dar direcția are o întârziere mare față de cele mai bune și îți oferă puține informații la limită. Subvirez? Sunt pe cale să supravirez? Trebuie să așteptați ca urechea interioară să vă spună mai degrabă decât volanul. Oh, și îi plăcea să subvireze.
Bridgestone Potenza Sport a fost al treilea cel mai rapid. Avea o aderență excelentă și o direcție directă și rapidă, cea mai rapidă din grup, de fapt, și era foarte precisă. Deși asta a făcut să se simtă puțin nervos, sunt de acord cu asta. Ceea ce nu sunt de acord a fost comunicarea la limită. La 90% a fost cu adevărat distractiv și, probabil, cea mai bună anvelopă de aici, dar la 100% a renunțat doar la un detaliu dorit.
În esență, primul este noul Continental SportContact 7 și Goodyear Eagle F1 SuperSport.
Continental este mega și a fost cea mai rapidă dintre cele două anvelope cu 0,02 secunde. Direcția nu a fost la fel de rapidă ca piatra de pod, dar a fost cea mai liniară din grup în ceea ce privește creșterea forței de direcție. A fost, de asemenea, una dintre cele mai frumoase de condus rapid, deoarece comunica foarte frumos totul la limită și trecea cu adevărat progresiv, ceea ce înseamnă că nu ți-a fost frică să aluneci. A fost inspirat de încredere și m-am simțit cel mai bine pe frâna grupului.
Goodyear este ca acasă pe pista uscată. Primesc o mulțime de întrebări pe site-ul Tire Reviews în care mă întreb care este recomandarea mea pentru cea mai bună anvelopă de șosea de folosit în zilele de pistă, iar oamenii par mereu surprinși când spun F1 SuperSport. Nu mai fi surprins, este minunat. Direcție rapidă, multă aderență laterală, controlabilitate minunată la limită, da, nu este chiar atât de ușor de condus la limită ca Conti, care conduce grupul, dar este distractiv și rapid. Nu mai este cel mai bun pe umed, dar se descurcă atât de bine cu căldura condusului pe pistă, este grozav. Poziționați această anvelopă dacă sunteți în căutarea unei anvelope de drum care să abuzeze de zilele de pistă, este doar un vis în acest mediu și se simte cel mai bine aici.
Turul de manevrabilitate pe umed este suficient de lung și suficient de variat pentru a obține niște diferențe de timp destul de bune între anvelope.
Așadar, cele mai lente anvelope din test NU au fost setul mixt extrem „Ieftin cât se poate”, spre surprinderea mea. A fost Federal, care a fost singura anvelopă de peste 100 de secunde.
Această anvelopă nu avea caracteristici de răscumpărare. De exemplu, nici măcar „distractiv să conduci în lateral”, deoarece aderența era atât de scăzută și atât de greu de recuperat la alunecare, a fost doar frustrant. Am scris în notele mele „aproape imposibil de condus, aderență extrem de scăzută la ambele capete, tracțiune slabă, frânare slabă, subvirare și supravirare, anvelopă foarte dificil de condus constant” și am fost bucuros să le scot.
În continuare, încă 3 secunde, ERA grupul de buget mixt, spatele Goodride și față Star Performer. Dacă mi-ați văzut testul pe tot sezonul, veți ști că performerul vedetă nu este cu siguranță vedeta niciunui test de anvelope și, în această montare mixtă, partea din față a fost cea mai slabă verigă. Acest lucru a însemnat că Supra a avut un echilibru destul de subvirat, care este de obicei considerat sigur, dar cred că este sigur doar dacă mașina se întoarce efectiv. Nu se recomandă.
Goodyear a fost următorul, iar echilibrul mașinii s-a simțit foarte prost, de fapt, neștiind pe ce conduceam la momentul respectiv, m-am gândit că acestea ar putea fi anvelopele mixte, deoarece diferența de aderență era atât de mare între osii. Partea din față avea o direcție grozavă, bine ponderată, mașina s-a întors rapid, dar cauciucul din spate pur și simplu nu s-a putut conecta și m-am trezit supravirat la mijlocul colțului. Nu pentru că frânam pe traseu, nu pentru că puneam accelerația, doar pentru că mașina voia să alunece și nu aveam idee de ce. S-au simțit mai bine când au început să se încălzească, dar nu suficient pentru a sări locuri.
Kumho a fost al șaptelea cel mai rapid. Acum, acest lucru a fost puțin mai sportiv inițial, direcția a fost bine, s-a întors rapid, dar nivelurile de aderență au fost destul de scăzute în general și cea mai mare problemă a fost odată ce treceai de limita aderenței, alunecai mult timp. , așteptând și așteptând să revină strânsoarea. Pe ambele osii.
Vredestein a fost o altă anvelopă ca Goodyear, cu o aderență bună în față, dar un spate zburător care nu voia să se întoarcă și însemna că așteptați pentru totdeauna să reveniți la accelerație în viraje.
Toyo a fost al cincilea. Nu simțea că are o cantitate mare de aderență, dar aderența pe care o avea a fost prietenoasă și echilibrată și mi-a plăcut foarte mult. Ai putea să împingi și să ataci pista, ceea ce m-a făcut să zâmbesc. De fapt, este prima anvelopă a grupului de care mi-a plăcut foarte mult subiectiv.
Nankang sa clasat pe locul IV! Nu avea cea mai mare aderență, dar avea un echilibru față-spate bun, spre deosebire de unele dintre anvelopele anterioare, ceea ce a făcut să fie ușor de condus. A fost un fel de a conduce o baie mare, moale și caldă, ceea ce s-ar putea să nu fie cea mai bună analogie, dar așa m-am simțit conducând mașina. Nu sportiv, dar impresionant, mai ales având în vedere prețul.
Michelin pe locul al treilea a repetat problemele Vredestein și Goodyear, era limitat în spate, dar spre deosebire de Goodyear și Vred, acesta a simțit că avea o aderență extraordinară, mai ales la frâne. Direcție moale totuși și nu cea mai mare comunicare.
Un pas semnificativ pe locul doi a fost Bridgestone Potenza Sport, dovedind încă o dată că aceasta este adevărata afacere pe umed. Ca și în testele anterioare, a fost o anvelopă pe care trebuia să te grăbești pe pistă, se simțea cărnoasă, te făcea să lucrezi, dar în cele din urmă te răsplătea cu un timp bun pe tur. Sincer, nu sunt sigur că aceasta este cea mai bună calitate pentru o anvelopă de șosea, dar mi-a plăcut și mi-a oferit aderența, de două ori impresionantă când iei în considerare cât de mică adâncime a benzii de rulare începe cu…
Și vorbind despre asigurarea aderenței, noul Continental SportContact 7 a fost pur și simplu o altă categorie de anvelope. Da, știu că este cea mai nouă anvelopă de aici cu o oarecare marjă, așa că nu este surprinzător că este cea mai bună pe umed, dar a fost cu cinci secunde mai rapidă decât următoarea cea mai bună anvelopă!
Mai jos clasamentul final:
1 : Continental SportContact 7
2 : Michelin Pilot Sport 4 S
3 : Bridgestone Potenza Sport
4 : Goodyear Eagle F1 SuperSport
6 : Kumho Ecsta PS71
7 : Toyo Proxes Sport A
8 : Vredestein Ultrac Vorti+
9 : Goodride SA37
10 : Federal Evoluzion ST 1