Cei 50 de candidați in testul comparativ al distantelor de franare. Pe pistă uscată și umedă. Totul se rezuma la centimetri.
Verificarea noastră de siguranță, în care distanțele de frânare pe drumurile umede și uscate sunt măsurate cu precizie pentru fiecare dintre cei 50 de candidați, separă efectiv pleava de grâu. În plus față de producătorii premium, top 20 include, de asemenea, multe branduri low-cost. Pentru prima dată în finală nou-veniții de la Laufenn și Zeetex.
La inceputul sezonului de vară actual, piața anvelopelor este într-un dezechilibru amenințător. Odată cu intrarea pe piață a unor mărci noi, supracapacitatea și anvelopele nevândute din anul trecut pun presiuni mari asupra prețurilor, iar falimentele din marile lanțuri de vânzare cu amănuntul provoacă turbulențe și întunecă perspectivele economice. Clienții de anvelope pot beneficia de aceste stocuri complete, iar ofertele actuale permit ca prețurile să cadă și să asigure structuri de prețuri, uneori ciudate. De exemplu, prețul mediu de vânzare cu amănuntul al mărcii premium Goodyear este sub cel de-al doilea și al treilea brand (Dunlop și Fulda) de la aceeași companie. Comparațiile de prețuri merită făcute tot timpul.
Sfatul nostru: solicitați întotdeauna prețul total, inclusiv manipulare, montare și echilibrare, deoarece costurile, când vine vorba de servicii, sunt de departe cele care dicteaza. Pe de altă parte, nu ar trebui să economisiți siguranța, așa că începem testarea actuală a pneurilor cu verificarea de siguranță. Cei 50 de candidații se afla pentru prima dată la testul de frână pe site-ul uriaș de testare ATP (Testarea automobilelor Papenburg) în nordul Emsland. Când frânați tare pe uscat și umed, anvelopele trebuie să-și demonstreze mai întâi competenta de siguranță. Doar primele 20 de anvelope se califică la testele dinamice suplimentare și pentu verificarea costurilor finale.
Nu tot ceea ce strălucește este aur: patru candidați promițători sunt depunctati din cauza comportamentului lor slab de pe ultimii metri ai acestui test.